Saturday, January 29, 2011

Bestie 4 Ever! ♥


Azerul Bin Muhamad
status : single

dea ney sala sorang bff aku yg aku syg smpai maty!!
umo dea 23 tahun! tp muke cam budak2! HAHA!
same larh ngn aku pown kan ?
kenal ini budak dari TADIKA lagi smpai skunk! still kekal!
tu la org ckp PERSAHABATAN yang kekal! amin!
pangai ini budak yg paling aku x suke! berkaitan"MASA"
5minit dea bersamaan 1jam!
klu dea ckp sat dea tu mow dok standby larh! berjanggut tnggu! HAHA!
tp yang paling best! dea ney tmpat aku luah hati! klu ade pew2 masalah yg dea ley tolong! dea tolong!
xkesa larh dari segi duet kew ape! dea slalu bagi semangat!
dea memang x kedekut duet! dua tahun aku study! 2 tahun tu larh dea bnyk belanja aku ngn kawan2!
HAHA! aku bukan pengikis oke! so klu sape2 nak wat pinjaman lon tu!
korang bley jumpe dea sbb name dea pown LON. HAHA!
ape2 pown! aku nak hang taw! aku syg suma bff aku kita 5 org smpai maty!!
muahaha <3



Mohd Azrul Idzuan Bin Musa

Status : Single
Dalam banyak2 bff aku 5 org , budak ney paling tua skali sbb ?
umo dea da 24
tua ark ? x sngt kan2 ? HAHA! 
sbb org ckp kami 5 orang! x makan dek usia bahaha! pasan!
prangai budak ney sala satu nye! xpenah rasa bersalah! sbb ?
contohnye suke abes kan duet mak pak dea men game!
memang TAEK game ini budak! HAHA!
tp law xder dea ney! kami 5 org x lengkap! sbb dea ney paling blur , paling kelaka! HAHA!
p mana pown! kami msty berlima!
lagi satu ini  budak! memang aku respect! sbb ape ?
sbb dea x penah pk pasal awek langsung!
kecewa ngn cinta pertama dea larh kowt kan ?
HAHA! tp budak ney law dea suke seseorang! dea takowt nak luah!
sengal larh hang! melepas budak tu! rugi mampoih!
tp ape2 pown! aku syg hang! ngn kawan kita 5 org suma! smpai maty!
muahaha <3





Mohamad Fadzlan Bin Isa
Status : Taken
umo dea da tua 23 taon

ini budak antara 5 org best fren aku!
budak ney kalau bawak kete! memang laju!
klu boley tekan,dea tekan smpai abes! HAMPEH!
x syg mmbe2 ar tu ;p
antara 5 org dea ney suke ikut org , klu org wat tu dea wat tu,klu org wat ney dea wat ney . last2 keta jadi mcm keling HAHA! tp smart keta hng kan ? lalalala~ 
dea ney agak penakowt ngn awek , so sape2 jadi awek dea
memang boley jadi Quen Control la kan!
sbb dea dgr ckp kan lan ? HAHA!
tp ape2 pown! aku syg hng lan ketad2! sama mcm aku syg
bff kita yg laen! muahhahaa! <3

No comments:

Post a Comment