Monday, January 31, 2011

Rafika Anum ♥


aku pngil dea cik fyka
umo dea 22 taon!
umo tua kan ? tp muke comel cam budak2! <3 HAHA!
sore dea lagi larh comel! perghh! ngalah budak umo 4 taon!
aku kenal dea bulan 4.2010! kenal dlm fb time aku on9 kt tmpt practical ;p
dea ney aku x rapat sngt sbnrnye huhu! tp klu chat ngn dea ney gyler2 gak larh! HAHA!
pangai dea sweet cam muke dea <3
agak ngade! and manja! HAHA!
ape yg aku tertarik berkawan ngn budak ney!
berkaitan bufday dea ngn aku!
bufday dea 5.11.1989
bufday aku 5.10.1988
beza nye 1 bulan ngn 1 tahun jew kan .
HAHA! nak same kan! aku ckp la kat dea kite ade chemistry!
dea ckp x sbb kebetulan jew! HAHA! ape2 jew larh kan dak kecik!!
dea memang suke BANGKANG! ckp aku HAHA! ;p
ape2 pown! aku suke ade kawan cam kaw! fyka!
<3 love you!


1 comment: