Tuesday, February 22, 2011

4 C e n c o r o t Comel


hey c e n c o r o t !!!
aku nak mintx maaf kat kaw larh !!
bile pk balik aku xtaw same ade aku kew berubah ataw kaw yg berubah ,
kaw ckp nak knl aku yg dlu kan , aku da try nak jadi cam dlu , tp kaw skrng da cam xley trima gurawan aku . . asyik tacink jew kaw! haish , aku terpk gak ape masalah kaw skrng ney asyik nak mental jew ngn aku !!! tp xpew la ape2 pown aku syg kaw ketad2 wahai cousin aku yg gyler! aku try hibur kan kaw ! aku try jadi mcm aku yg kaw knl dlu! aku xnk larh kaw sedey2 lg! pas tu bercampur ngn org x tentu arah utk ilang kan tension kaw tu , ape2 pown aku nak kaw takecare! jage diri kaw baek2! paham x ! ? x paham aku nak bg kaw paham! HAHA!
nanty aku plan ngn lon , hawaq and the geng bile tarikh sesuai nak g kajang nanty! oke! kite ENJOY oke sygs!

No comments:

Post a Comment