Wednesday, February 16, 2011

Kisah Benar ♥


HAHA! ade sebab kenapa aku letak pix aku yg paling latest dua ney
baju putih sehari sebelum g genting , pix baju hijau time dekat KFC genting ,
citer nye cam ney , pix aku baju putih tu ramai org ingat aku gurl or penk , dlm facebook aku pakai
wat profile pictures , ramai pulak larh dak2 laky and gurl add aku , yg laky ingat aku gurl , yg gurl 
waallahmualam larh xtaw add aku sbb ape , maybe ingat aku penk or gurl yg lesbo kowt HAHA!
x sure larh kan , smpai ade yg da sala angap ingat aku gurl =.=" haish , yg pix baju hijau pulak terang2 larh kan x nampak cam gurl , tp yg nampak cam gurl jari tangan aku , dari bangku skolah lg ramai tegur
jari ngn kuku aku cam gurl >.<" smpai larh sekarang cousin aku sndri pown geram gyler (^00^) kat JARI ngn KUKU aku HAHA! nasib bek kaw x potong jari aku time aku tydo kan  c e n c o r o t  kan a.k.a FYRUZA DUTCHESS. . . . ape2 pown aku seorang lelaki ^_^" 

No comments:

Post a Comment