Friday, April 22, 2011

Merelakan Cinta itu pegi

akhirnya . . hari demi hari penantian aku membuat kan aku berfikir dengan lebih matang
tidak berguna mengharap kan kasih dari seseorang yang telah hilang kasihnya pada kita ,
tetapi tidak bermakna untuk aku mnyerah dalam mencari cinta yang setulus hati . .
aku redha dengan ketentuan ilahi dan redha dengan ujian yang di berikan . mungkin ada yang lebih baik dan mungkin aku bukan yang terbaik untuk Fatin Natasya .

TO : FATIN NATASYA

Assalammualaikum . . .

Saya ISMA PUTRA FITRISYAH merelakan kalau awk  meningalkan saya , dan saya redha kalau awak dah tidak mencintai dan menyayangi saya . tetapi beri lah jawapan yang pasti pada saya untuk saya lepaskan semuanya dan untuk saya tenangkan diri saya , awak jangan lah biarkan kasih ini tergantung , kalau betol awak sudah tidak ada apa2 perasaan pada saya tolong lah beri kan jawapan dan lepas kan lah saya pergi , dan saya berserah kalau itu yang awak nak , tapi tolong jangan biar saya tersiksa macam ni . Saya dah bersedia dah berserah dengan apa jua jawapan awak . Tapi kalau awak masih perlukan saya , saya sangup terima awak lagi biar pun awak dah buat saya macam ni , Andai kata awak mungkin dah ada orang lain hope awak tak akan buat dekat dia macam apa yang awak buat dekat saya , Cinta & Perasaan bukan satu permainan ,ingat tu , bila awak dah cukup dewasa kelak , pasti awak akan kenal erti sebenar CINTA .
Saya nak awak tahu saya dah maaf kan awak , saya doa kan awak bahagia dan berjaya dalam hidup dan pelajaran awak sekarang , do the best  ;') , dan hope awak tidak melupakan segala kenangan2 kita kali pertama bertemu ;') , Assalammulaikum

yang ikhlas
Isma Putra FitriSyah
( Insan yang dulu dirimu sayangi )

No comments:

Post a Comment