Sunday, April 17, 2011

Semakin hari semakin tersiksa

Setiap hari aku menangis kerana FATIN NATASYA
Setiap malam aku menangis kerana FATIN NATASYA
Setiap kali aku mandi , setiap kali aku nak tido , setiap kali aku bangun pagi ,
Aku musykil , musykil dengan apa yang terjadi secara tiba2 . 
memang tak terduga sangat dalam aku tengah IM ngn dea
tiba2 mama dea IM aku guna facebook dea mintak aku putus kan hubungan dengan dea
aku x tahu sama ada ini berlaku betol2 atau pun di rancang dea sendri ,
setiap malam aku berfikir benda ney , , tapi aku cuba kuat kan semangat aku untuk tidak berfikiran yang negatif pada dea , sebab aku terlampau sayang dea , tapi kalau dea sangup tipu aku mereka2 semua ney, waallahualam . semoga dea dapat pembalasan yang setimpal atas apa yang dea buat dekat aku , tapi kalau sebalik nya , alhamdullilah .tapi harap sangat apa yang aku rasa semua tu bukan sesuatu kenyataan . . .

No comments:

Post a Comment